Jump to content

Maverick44

Members
  • Content count

    1502
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

Maverick44 last won the day on May 14

Maverick44 had the most liked content!

2 Followers

About Maverick44

  • Rank
    KIC Platinum Member
  • Birthday 03/27/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Columbus, Ohio
  • Interests
    Coasters , Intamin , Cedar Fair Parks

Recent Profile Visitors

1683 profile views
  1. Maverick44

    My Thoughts on Cedar Point vs Kings Island

    Wow! reading those comparisons is hilarious! haha Those coaster at CP and AE at KI are steel because the track is fully steel. Man where do these kids come from lol. Not know the different between an overbanked turn and a helix lol I don't think I have laughed this hard in weeks. There is no way Diamondback and Millie can be compared. Should of used Magnum. Raptor and Flight deck? Are you kidding me? I think someone has never been to CP. Wicked Twister is 1 million times better then Invertigo and they also can't be compared. They are two different types of coasters. Comparing Gemini and The Racers......sigh come on. Disaster Transport is a bob sled and Flight of Fear is a launched coaster. HAHAHA The Cedar Creek Mine Ride and SOB is the most hilarious comparison I have seen. The one that I have no clue how to even wrap my brain around is Demon Drop and BLSC. I mean how do you even......nvm I give up lol. Nuff said.
  2. Maverick44

    The Giga Speculation Thread

    In a response to Kennywood. I give you the " Bengal Shuffle" It shuffles between 2 colors of track. I don't like the Bengals at all but since I am from Ohio and cannot stand the state of Pennsylvania ( Sorry if there is any one from there here). I had to respond quickly and swiftly. The Bengal Shuffle. Go Dolphins!
  3. Come on now......You really think Kennywood can compete with Kings Island who has the backing of Cedar Fair. Yawn, Sounds like Kennywood is drowning and needs new life.
  4. Maverick44

    The Giga Speculation Thread

    I was having a brain fart and couldn't come up with a half way decent name for my next creation...…… So I give you " Red Rocket"
  5. Maverick44

    The Giga Speculation Thread

    Yup I remember that time! lol
  6. Maverick44

    The Giga Speculation Thread

    Yeah I think a towering GIGA with black track would look amazing!!
  7. Maverick44

    The Giga Speculation Thread

    Back - Back - Back again! This time I present " Warrior". Taking out Invertigo.
  8. Maverick44

    The Giga Speculation Thread

    ^ I saw that interview but that doesn't mean Don is seeing them and showing higher ups haha
  9. Maverick44

    Get rid of one coaster- The Poll

    I may shed a tear if Vortex is ever scrapped. I don't ride it anymore but that was my very first ever looping coaster / going upside down coaster when I was little. I am hoping to get my niece on it before they do. My vote will never change. Invertigo. I may start chanting - Hell. No. Inveritgo has got to go!
  10. Maverick44

    The Giga Speculation Thread

    Man it feels good to be back. I wonder if Don sees these and takes them in for ideas or locations haha That would be neat! Today's concept - Quantum Warrior
  11. Maverick44

    The Giga Speculation Thread

    R.I.P. Google maps needs to update lol
  12. Maverick44

    The Giga Speculation Thread

    Guys don't forget about me!!!! I took a small break but I am back......back with " Steel Storm".
  13. A firecracker shut down the park? Whaaaaaaat!
  14. Maverick44

    The Giga Speculation Thread

    You could keep the fountain elements in it too and you have to get wet during the splash down. Most popular coaster in the summer lol
  15. Maverick44

    The Giga Speculation Thread

    ^^ Someone asked for him to make it haha and he delivered! I wonder how long the ride time would be on that and if you could run like 5 trains lol
×