Jump to content

qpDarKqp

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About qpDarKqp

  • Rank
    KIC Tourist

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. So it's funny when people state that it's a bigger Diamondback. So what if it is? It's a new dang coaster! >=D That's like saying MT is a smaller Beast. People are just goofs these days. Lmao xD a good comp, is that I don't remember anyone saying SoB was just another Beast? I know there was the loop, but this is still a groundbreaker for KI in terms of speed... Which I guess some people don't like? Baffling.. -.-
  2. Yeah that head chopper moment is gonna be sick! Isn't there somewhat one around the speed hill as well?
  3. Everyone needs to spam that we demand a construction cam, or else we STORM AREA 72!
  4. Do you think they're going to plant some trees around once it's completed? Like a beautification deal? Still can't wait to see this baby at night though! Please have some sick lighting effects! XD
  5. If you ask me, KI/CF darn well knew what they were doing with this coaster. Everyone wanted a Giga. So they answered the call. Yet you'll always get those new age entitled peeps that want every thing, cause they think they deserve every thing. This ride was created to please everyone! So many people whined about MT, and it turned out to be a BA addition to the park. That's what Orion will be. It's meant to eat people, and increase rideability of all other rides in the park, and be a thrill seekers dream for lower mid-west. KI is my home park, and we've been spoiled for sure with it's line-up. People will be people, they'll bash it. Then ride it, and say, "I love it, glad I was on team Orion all along." Join the band wagon. Don't wanna be a Debbie downer, but entitled people really need to be put in their place sometimes. =)
  6. My favorite part of the POV is to see that the Helix is riden pretty fast. I was worried as were others, that it was gonna be slow and lame. Thank you CF for giving us a darn good solid ride! =)
  7. qpDarKqp

    Decoding 2020

    A live stream of it will be here at 10pm EST sharp. Just in case . Be sure to watch it at youtube to be live.
  8. qpDarKqp

    Decoding 2020

    Yeah at the top of this I said the same. I think those are just stars/constalation that our said, Meteor is traveling through, to crash into the Firehawk. Then our coaster will rise from the ashes of the Firehawk/phoenix.
  9. qpDarKqp

    Decoding 2020

    KI blog. Probably the fox19 news, and some youtube peeps are too.
  10. qpDarKqp

    Decoding 2020

    Awesome. So hopefully if it is one of two names, it turns out to be Orion! Polaris sounds weak... I know a lot of people like it. Their teasing this as a end of the world type deal, so it needs to sound mean.
  11. qpDarKqp

    Decoding 2020

    Lol well it's obviously going to pertain to space. The comet landing zones make it seem like some kind of asteroid. With TEOTWAWKI being involved. It's going to be along those lines. Polaris and Orion are probably locations our said asteroid is traveling through, to hit FirehawkS area. Which will irrupt into our coaster. That's what I think at least.
  12. qpDarKqp

    Decoding 2020

    I'm excited to hear the "revealing" lines when they annouce the ride. Like, "Are you prepared for "Apocolypse"! Then it shows the official POV. XD
  13. qpDarKqp

    Decoding 2020

    I'd say, mainly cause Google is based off your clicks and cookies, also others "Analytics."
  14. qpDarKqp

    Decoding 2020

    Sadly I'm out here in WA for the announcement. Would love to be there, but it is my home park, so gotta rep! =)
×
×
  • Create New...